reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Tomi Horváth

Tomi Horváth

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  30x

Ekonóm, aktivista proti extrémizmu a predovšetkým občan so záujmom o veci nielen verejné. Zoznam autorových rubrík:  ŽivotPolitikaEkonomika

reklama

Život

Štúdium na vysokej škole

Tomi Horváth

Štúdium na vysokej škole

Keď som sa hlásil na vysokú školu každý mi hovoril o tom aké je štúdium náročné, že musím zmeniť svoj postoj k učeniu a tak nejako dospieť. Moje stredoškolské štúdium totiž pozostávalo len z jednej časti a to chodenia do školy. V podstate som sa vôbec neučil. Keď mi známy opisovali aké je to náročné, koľko učenia sa na mňa navrhne a že každú voľnú chvíľu budem tráviť štúdiom, priznám sa, že ma to dosť vystrašilo. Teraz po vyše pol roku štúdia musím povedať, že sa mýlili. Štúdium na vysokej škole je totiž jedna veľká DOVOLENKA.

  • 2. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 280x
  • 65
Fajčenie

Tomi Horváth

Fajčenie

Práve som sedel pri počítači a zabíjal nudu čítaním článkov na internete. Keď už som prečítal všetko od politiky až po infantilné články o nových technických(zbytočných) hračkách tak ma napadlo, že si skočím na balkón zapáliť jednu cigaretu. Po tom čo som ju dofajčil a sadoli späť k počítaču som len tak z nudyhodil do googlu dve nezvyčajné slovíčka a to "výhody fajčenia".

  • 21. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 289x
  • 40
Nenápadná diskriminácia

Tomi Horváth

Nenápadná diskriminácia

Tak by som nazval vytvorenie úradu telekomunikačného ombudsmana na Slovensku. Zdá sa vám to nelogické či čudné. Veď predsa táto inštitúcia má ešte posilňovať demokraciu a zlepšovať úroveň telekomunikačných služieb na Slovensku. Bohužiaľ nie je to tak.

  • 29. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 245x
  • 0
Moja Hudba

Tomi Horváth

Moja Hudba

Čo je to hudba? Pre každého znamená niečo iné. Pre mamičky a gazdinky hluk prichádzajúci z rádia pri varení, pre mladých rachot, ktorý im hučí v mp3 prehrávačoch a počítačoch. Pre staršiu generáciu staré ruské hity, ktoré im vyhrávajú na starých gramofónoch v záhradách. Pre každého znamená niečo iné a spája sa mu s inou činnosťou, ale každý ju má rád. Osobne nepoznám človeka, ktorý by nemal rád žiadny druh hudby. Mojou hudbou, ktorú milujem je tvrdá muzika a mojom vzťahu k nej som sa rozhodol napísať článok.

  • 13. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 797x
  • 14
reklama
SkryťZatvoriť reklamu