reklama

Dnešné ženy

Aké sú dnešné ženy? No tak túto otázku som si už veľakrát položil. Hlavne v poslednom období. Dostávam sa do obdobia kedy to už pomaly myslím so ženami trocha vážnejšie a nevšímam si iba ich fyzickú krásu, ale aj ich povahu. Snáď sa mi týmto článkom podarí začať diskusiu, ktorá by mi mohla dať odpovede.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (45)

Sú dnešné ženy iné ako v minulosti? Myslím si, že sú. Všade okolo nás sa hovorí o emancipácii a podobných veciach. Najprv som sa k emancipácii staval veľmi pozitívne, vlastne aj teraz sa k nej staviam viac menej optimisticky. Poznám niekoľko žien, ktoré si vyslovene zaslúžia môj obdiv. Aby si žena zaslúžila moje uznanie musí byť hlavne samostatná a nesmie sa spoliehať na to, že úspech dosiahne vďaka tomu, že je žena. Takýto prístup vyslovene neznášam. Myslím si, že ženy majú rovnaké možnosti vzdelávať sa ako muži a to je hlavné(Vzdelanie považujem za základ všetkého). Je tu síce možná výhovorka, že vysoké pozície vo firmách ovládajú muži, ktorí ženu neprijmú do vyššej funkcie ako sekretárka. Nemyslím si, že to v dnešnej dobe takto funguje, ale aj keby áno stále tu máme množstvo vzdelaných žien, ktoré by mohli skúsiť podnikať. Niektorým by to iste nevyšlo, ale určite by sa ich veľa uchytilo. V tomto nevidím rozdiel medzi mužmi a ženami.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Bohužiaľ drvivá väčšina žien v mojom okolí si môj obdiv nezaslúži. Určite nechcem uraziť ženy, ale poviem to na rovinu: „Ste málo sebavedomé a cieľavedomé. Aj keď sa o niečo veľké snažíte a náhodou sa vám to nepodarí, tak väčšinou to skončí konštatovaním SOM LEN ŽENA.“ A to sa mi nepáči. Poznám prípady, keď sa žena nevedela sama uživiť a kamarátky jej radili aby si našla prachatého chlapa. Alebo aj horší prípad, keď jej poradili aby išla tancovať do baru. To ma šokovalo. Mám pocit, že ženám chýba sebaúcta. Kde je morálka, rovnosť práv a možností, kde je všetko čo feministky dookola omieľajú. Príde problém a veľa žien sa chce len uchýliť pod ochranu muža(otca, partnera...). Ženy by na seba mali brať viac zodpovednosti a hlavne si uvedomiť, že nikdy nezískajú sebaúctu ak sa sami nepobijú zo životom.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Na záver len toľko, že nemám nič proti ženám, len už moc často som sa stretával so správaním, ktoré som opísal v poslednom odseku. Dúfam, že diskusia bude zaujímavá.

P.S.: Názory, že aj prostitúcia je len práca si nechajte pre seba. Aj keď to málo mužov povie verejne, muži si jednoducho prostitútky nevážia a ani nikdy nebudú vážiť.

Tomi Horváth

Tomi Horváth

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  30x

Ekonóm, aktivista proti extrémizmu a predovšetkým občan so záujmom o veci nielen verejné. Zoznam autorových rubrík:  ŽivotPolitikaEkonomika

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu