reklama

Neuveriteľné praktiky operátora

Vždy keď sa nejakou náhodou ocitnem pred televízorom, v ktorom akurát dávajú Lampáreň, tak sa vo mne zdvihne vlna hnevu. Ale na rozdiel od väčšiny populácie, môj hnev zväčša nie je namierený na firmy, ktoré „zavádzajú“ poctivých ľudí, ale skôr na ľudí. Niekedy mám pocit, že niektorí ľudia by podpísali prakticky hocijakú zmluvu, ak by im ju predostrel usmievavý a sympatický predavač. Prípad o ktorom dneska píšem je však o tom, že niekedy sú na vine naozaj tieto firmy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Keď moja mama pred rokom podpísala zmluvu k novému programu, tak v nej uviedla jednoznačný nesúhlas s elektronickou faktúrou a naďalej sa rozhodla dostávať papierovú formu. Nieže by nemala rada stromy, ale keďže nemá doma internet, tak rozhodnutie bolo jednoznačné. Niekedy začiatkom Októbra dostala sms s textom, že jej bola aktivovaná elektronická faktúra a keď ju chce deaktivovať, tak nech pošle sms vyjadrením nesúhlasu. Nevenovala tomu pozornosť a tak po mojom príchode domov, čo už bolo po termíne na zaslanie danej sms, som sa do veci musel vložiť ja. Moja mama aj ja sme už viac ako desať rokov zákazníkmi Telekomu (T-mobile, Eurotel).Nikdy sme neboli ich službami nadšení, ale istá zotrvačnosť a absencia oveľa výhodnejších ponúk od konkurenčných operátorov viedli k tomu, že sme u nich zotrvali. To sa ale v blízkej budúcnosti zmení. Poslednou kvapkou v pohári bola príhoda, ktorá dokazuje, že Telekom si zo svojich zákazníkov rád a často strieľa a navyše k tomu pridáva aj istú dávku arogantnosti.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keďže na danú sms bolo už neskoro, tak som zavolal na zákaznícku linku. Tam som operátorke vysvetlil situáciu a zmenil zasielanie faktúr naspäť na papierovú formu. Bolo mi povedané, že danú faktúru nám dodatočne pošlú papierovou formou. Myslel som si, že vec je týmto vyriešená, ale mýlil som sa. Faktúra neprišla ďalšie 2 týždne, a tak sa moja mama vybrala do Telekomu. Tam jej predavač oznámil, že keď doteraz tá faktúra neprišla, tak už ani nepríde a že si ju môže zaplatiť priamo v predajni. Lenže aj s poplatkom 0,84€. Pritom v obchode, pri nákupe nad 10€ si môže faktúru zaplatiť bez poplatku. Nakoniec si vypýtala údaje a faktúru zaplatila na pošte.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tento príbeh dokazuje, ako si firma Telekom váži svojich zákazníkov. Nielenže chceli mojej mame nanútiť vec s ktorou vyslovene nesúhlasila pri podpise zmluvy, ale navyše jej neposlali ani sľúbenú faktúru. A po tomto všetkom ešte mali tú drzosť, pýtať si od nej poplatok za zaplatenie faktúry a čudovať sa že nesklonila hlavu ako väčšina ostatných zákazníkov. Tak sme si povedali DOSŤ! Arogancia tejto firmy a jej absolútne neprihliadanie na individuálne požiadavky zákazníkov už prekročila hranicu únosnosti. Ďakujeme, odchádzame!

P.S.: Niečo podobné som zažil aj so Slovenskou sporiteľňou, ale o tom až nabudúce.

Tomi Horváth

Tomi Horváth

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  30x

Ekonóm, aktivista proti extrémizmu a predovšetkým občan so záujmom o veci nielen verejné. Zoznam autorových rubrík:  ŽivotPolitikaEkonomika

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu